Abram Ditimbali Allah Tuntunan Ibadah Remaja 27 Mei 2018

Bacaan : Kejadian 12:1-3
Tahun Gerejawi : Karakter Kristiani
Tema : Karakter Kristiani
Tujuan :

  1. Anak dapat menjelaskan arti dari menjadi berkat bagi sesama
  2. Anak dapat menyebutkan alasan mengapa keluarga Kristen harus menjadi berkat bagi sesama ciptaan
  3. Melalui contoh kasus anak dapat menjelaskan apa yang harus dilakukan agar keluarga Kristen agar bisa menjadi berkat bagi sesama ciptaan

Lagu Tema : KJ 370 “Ku Mau Berjalan Dengan Juruselamatku”

PENJELASAN TEKS: (Untuk Pamong)

Abraham menerima panggilan Allah

Panggilan Allah kepada Abram bukan sekedar panggilan biasa. Allah ingin menguji kesetiaan Abram terhadap Allah walaupun harus penuh dengan konsekuensi meninggalkan kenyamanannya. Tanggapan Abram terhadap panggilan dan janji Allah menunjukkan karakternya. Abram taat terhadap perintah Allah dan berpegang akan janji Tuhan untuk berkat yang lebih besar pada akhirnya. Intinya ada rancangan Allah yang baik di balik pemanggilan Abram. Abram harus meninggalkan daerah yang tidak mengenal Tuhan dan penuh dengan penyembahan berhala ke tempat yang subur dan akan menjadi lokasi yang penting bagi sejarah kehidupan Israel dan kebangkitan kekristenan. Tentu alasan yang tepat bagi Tuhan memberikan semuanya kepada Abram karena memiliki karakter yang tegas. Bagi Abram sendiri sangat merasakan kebaikan Tuhan yang akan memberikan dampak yang besar bagi catatan sejarah kehidupan. Melalui cerita Abran ini, bisa menjadi teladan bagi kita dalam hal iman dan ketaatan kepada Allah. Iman kita dilatih untuk melakukan langkah-langkah yang sudah dirancang baik oleh Tuhan.

PERSIAPAN CERITA :

  1. Pamong menanyakan kepada remaja apakah ada yang pernah mengalami pindah rumah atau pindah sekolah, jika ada maka diminta untuk menceritakan, atau diberi pertanyaan stimuli jika remaja tersebut sulit untuk mengungkapkan.
  2. Jika tidak ada yang mengalami pindah rumah atau pindah sekolah, maka pamong bisa menceritakan pengalaman pribadi atau teman, bagaimana rasanya jika mengalami pindah rumah atau pindah sekolah yang harus meninggalkan situasi yang sudah nyaman dan banyak teman ke situasi yang asing dan tidak ada teman.

CERITA (Untuk Anak-anak)

Piye kabare bocah-bocah, padha sehat kabeh ya! Tetep tresna Gusti tho?

Kanggo para putra-putrane punggawa negara, utamane saka brayate tentara, asring pindah-pindah panggonan awit krana tugas pakaryane. Iya kalebu putra-putrane uga kudu ndherek pindahan sekolahe. Akeh carita bab pindahan, yaiku ora dadakan bisa baur dadi siji karo panggonan sing anyar mau kalebu isok nampa kanca-kanca sing anyar. Malah keweden lan kuciwa amarga panggonan sing anyar mau ora maremake kabanding karo panggonan sadurunge. Asring uga butuhna wektu suwe kanggo supaya bisa awur karo kahanan anyar. Ora sathithik para putra sing ora gelem pindah, malah manggon ing omah sedulure utawa manggon ing kos-kosan. Ora gampang kanggo para bocah nrima owah-owahan, sanadyan pungkasane nampa urip kang luwih apik. Angel wiwitane nampa klawan bungah.

Para putra sing dak tresnani, Apa sing dialami karo bapa Abram ing wacanan dina iki, sing bisa nampa timbalane Gusti Allah pindah panggonan anyar karo kabeh brayate iyo amarga miturut lan setya marang Allah. Bebuden apik duweke Abram sing kokoh kuwi bisa uga diarani kakuatane klawan keyakinan yen apa kang di prentahake karo Allah mesti iku kang luwih sampurna. Abram kalebu saka brayat kang mapan, ora kacingkrangan lan uga sacara kamanungsan angel yen kudu ninggalna panggonan sadurunge. Panggonan anyar kang arep ditekani, mestine durung diweruhi sadurunge. Nanging bebuden apik saka Allah sing di duweni dening Abram iku ketara kuat lana yakin yen panggonan anyar kuwi peparinge Allah sing ora bakal nguciwani. Abram ora bakal nganggo pamikiran dhewe nanging ngunggulake iman pracayane. Kanggone Abram, urip ing tembe ora maneh gumantung marang pikirane nanging kasengkuyung karo imane.

Para putra sing dak tresnani, Dadi putrane Allah kuwi, mestine kudu sinau marang apa kang wus kaalami karo Bapa Abram, sing duwe bebuden apik saka Allah. Raket tumrap suarane Gusti lan nurut apa sing dadi kersane sanadyan ora gampang kapesthekake. Kudu duwe keyakinan yen miturut Gusti kuwi apik tamtu bakal tinemu apik. Bebuden apik miturut iman Kristen kuwi uga perlu kaungkal kanthi raket urip gegandengan karo Gusti, iya sarana dedonga, maca kitab suci lan rajin mangibadah.

Gusti paring berkah. Amin

Lagu Tema : KJ 370 “Ku Mau Berjalan Dengan Juruselamatku”

AKTIVITAS

  1. Menyediakan kertas gambar dan pensil warna dan membagi dalam kelompok untuk membuat peta perjalanan keluarga Abram dari tempat lama ke tempat yang baru.
  2. Pamong memberi penjelasan lebih rinci akan peta tanah perjanjian yang diberikan Allah kepada Abram.

 

 

Bagikan Entri Ini: